Spletna trgovina www.jungheinrich-profishop.si (v nadaljevanju »spletna trgovina PROFISHOP«) je namenjena poslovnim uporabnikom (B2B) oziroma podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim subjektom. Nakup v spletni trgovini Jungheinrich PROFISHOP ni možen za fizične osebe.

S spletno trgovino PROFISHOP upravlja podjetje Jungheinrich, d. o. o., Korenova cesta 11, 241 Kamnik, Slovenija, matična številka: 1191527, davčna številka: SI 91758548, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec« in/ali »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PROFISHOP so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter določajo delovanje spletne trgovine PROFISHOP in urejajo poslovanje med spletno trgovino PROFISHOP in uporabnikom oziroma kupcem. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, z oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi. Drugačni pogoji veljajo le, če so pisno potrjeni ali če so v medsebojni pogodbi drugače določeni. 

Vrste uporabnikov

Uporabnik spletne trgovine PROFISHOP je lahko registrirani ali neregistrirani uporabnik. Uporabnik lahko do spletne trgovine dostopa brez predhodne registracije. Za izvedbo naročila oziroma nakupa pa se mora registrirati.

Uporabnik spletne trgovine PROFISHOP se lahko registrira preko povezave Moj račun. Vsak uporabnik z registracijo pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo, s katerima se predstavi kot predstavnik podjetja oz. organizacije. 

Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan posredovati verodostojne podatke ter varovati svoje geslo tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Uporabniški račun omogoča kupcu personaliziran in varen dostop, hiter in enostaven postopek oddaje naročila, možnost kreiranje ločenih naslovov za fakturiranje in dostavo, nudi pregled skozi zgodovino nakupov in možnost oblikovanja seznamov želja.

Postopek registracije 

Uporabnik (fizična oseba v imenu pravne osebe) v postopku registracije:

  • vnese e-naslov, 
  • označi s kljukico, da sprejema pogoje Politike zasebnosti, 
  • izbere gumb »Ustvari račun«,
  • izbere naziv (G. / Ga.),
  • vnese osebno ime in priimek,
  • vnese naziv podjetja,
  • vnese davčno številko podjetja,
  • vnese naslov in poštno številko podjetja,
  • vnese telefonsko številko, 
  • določi geslo in ga s ponovnim vpisom potrdi,
  • označi s kljukico, da se strinja s pogoji Politike zasebnosti,
  • označi s kljukico, če se odloči za prijavo na e-novice,
  • izbere gumb »Ustvari račun«.

Če želi registriran uporabnik kadarkoli kasneje svoj e-naslov zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na: info@jungheinrich-profishop.si. Sprememba e-naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko e-pošte. 

Uporabnik lahko svojo registracijo v spletno trgovino PROFISHOP prekliče tako, da preklic registracije sporoči na e-naslov: info@jungheinrich-profishop.si. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z e-naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. Najkasneje v roku sedmih (7) dni od prejema zahteve za ukinitev uporabniškega računa, bomo zbrisali uporabnikove osebne podatke in ga o tem tudi obvestili.

Cene

Vse cene v spletni trgovini PROFISHOP so v evrih (€). Cene prikazane ob izdelkih ne vključujejo zakonsko predpisanega davka na dodano vrednost (DDV). Če ni drugače napisano, veljajo cene za en kos. 

Cene izdelkov prikazane v spletni trgovini PROFISHOP veljajo franko kupec v Sloveniji, razen v primerih, ko je eksplicitno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Jungheinrich, d. o. o. si pridržuje pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. 

V primeru, da je podatek o ceni napačen, oziroma bi se cena izdelka spremenila med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca o tem obvestil in mu omogočil odstop od nakupa. Hkrati pa se bo ponudnik po svojih najboljših močeh potrudil poiskati ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti in vrednostni boni se ne seštevajo.

Posebne ponudbe, razprodaje in akcije veljajo do razprodaje zalog oziroma najdlje do navedenega roka.

Izvedba naročila

Nakup se prične z izbiro ponujenih izdelkov in željene količine, tako da jih kupec doda v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. 

Ko je izdelek dodan v košarico, lahko kupec s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« nadaljuje nakup ali pa s klikom »Na blagajno« začne s postopkom zaključka naročila, ki ga izvede v treh korakih. 

V prvem koraku je prikazan preprost pregled izbranih izdelkov, ki se jim lahko spreminja količina ali se jih odstrani iz košarice. 

Vsebino košarice lahko med brskanjem kupec preveri s klikom na ikono nakupovalnega vozička v desnem kotu na vrhu vsake strani.

Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se kupec strinja z vsebino košarice, kupec izbere način dostave in nadaljuje z gumbom »Zaključi nakup«. 

Drugi korak je pri registriranem in prijavljenem uporabniku izpuščen; registriran neprijavljen uporabnik namreč v tem koraku opravi prijavo, neregistriran uporabnik pa izvede postopek registracije.

V zadnjem koraku kupec pregleda naslov za izdajo računa in dostavo, preveri povzetek nakupa, izbran način dostave in vpiše kodo vrednostnega bona. Slednje lahko registriran in prijavljen uporabnik vnese že v prvem koraku.

V primeru, da podatki o naslovu za račun in dostavo niso pravilni, jih lahko kupec uredi s klikom na gumb »Uredi«. 

V tretjem koraku je še vedno mogoče spreminjati količino izdelkov oz. jih odstraniti. Pravtako se lahko še spremeni želeni način dostave. 

Če kupec ob oddaji naročila želi dodati sporočilo, lahko to naredi v polju »Opombe k naročilu«.

Pred oddajo naročila mora kupec potrditi strinjanje s pogoji Varovanja osebnih podatkov in Splošnimi pogoji poslovanja. S klikom na gumb »Oddaj naročilo« kupec potrdi in izvede naročilo. Naročilo je dokončno in ga po kliku »Oddaj naročilo« ni mogoče več spreminjati. 

V primeru predplačila kupec prejme e-sporočilo o potrditvi prejema naročila s povzetkom nakupa in vse potrebne podatke za plačilo (v nadaljevanju »spletna ponudba« in/ali »predračun«). 

Spletna ponudba je za kupca do plačila zneska neobvezujoča. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Spletna ponudba postane po poteku 14 dni od izdaje neveljavna in neobvezujoča za proizvajalca, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.

Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Jungheinrich, d. o. o., oziroma v primeru dogovora plačila po računu, kupec prejme e-poštno sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji potrjeni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. 

Jungheinrich, d. o. o. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da izdelek ni več dobavljiv ali v primeru napačnih cen, oziroma v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave lahko prodajalec kontaktira kupca na telefonsko številko ali elektronski naslov podan v računu uporabnika »Moj račun«.

Koda za vrednostni bon

Koda za vrednostni bon prinaša ugodnosti izključno pri nakupu v spletni trgovini PROFISHOP. Vrednostni bon je lahko vezan na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode) in je lahko časovno omejen. Kodo je možno unovčiti le enkrat in je ni možno zamenjati za gotovino. Kode se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek. Izjema je vrednostni bon za prijavo na e-novice, ki velja tudi za izdelke v akciji oz. ob uveljavljanju drugega vrednostnega bona na že znižano ceno.

Obračunani popusti se odštejejo od končnega zneska nakupa.

Način plačila

Vnaprejšnje plačilo

Predplačilo po spletni ponudbi / predračunu:

Po oddaji naročila v spletni trgovini PROFISHOP bo kupec preko e-pošte prejel potrdilo o prejemu naročila in vse potrebne podatke za plačilo. 

Spletna ponudba je za kupca do plačila zneska neobvezujoča. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Spletna ponudba postane po poteku 14 dni od izdaje neveljavna in neobvezujoča za proizvajalca, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.

Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Jungheinrich d. o. o., bo kupec po e-pošti prejel potrditev naročila s predvidenimi dostavnimi roki za naročene izdelke. 

Plačilo po računu

Plačilo z odloženim plačilom / valutno plačilo:

Plačilo z odloženim plačilom je mogoče po dogovoru oz. v primeru posebnih pogodbenih dogovorov. 

V primeru zamude s plačilom ima Jungheinrich, d. o. o., pravico, da kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v osmih (8) dneh od datuma izdaje. 

Ponudnik kupcu izda razčlenjen račun na trajnem mediju. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Prodajalec omogoča možnost izdaje in pošiljanja elektronskih računov v formatu eSlog in PDF. Elektronski račun, skupaj z vsemi prilogami, je distribuiran in zanesljivo ter nadzorovano dostavljen preko sistema bizBox. Če kupec želi prejeti račun v elektronski obliki, pri oddaji naročila to zabeleži v polju “Opombe k naročilu”. V kolikor kupec podjetju Jungheinrich, d. o. o. svojega soglasja k prejemanju računov v elektronski obliki še ni posredoval, mora izpolniti obrazec “Soglasje za prejem eRačunov” in ga podpisanega in žigosanega poslati na: e-invoicing@jungheinrich.si.

Seznami želja

Uporabnik lahko med brskanjem izdelke, ki so mu zanimivi ali jih namerava kupiti kasneje, dodaja na svoj privzeti seznam želja. Tako si olajša delo, saj mu izdelkov ni potrebno ponovno iskati, svoj seznam želja pa lahko preko URL povezave deli tudi z drugimi.

Uporabnik izdelek doda na svoj privzeti seznam želja tako, da na strani posameznega izdelka izbere možnost »Dodaj na seznam želja«. 

Svoj seznam želja lahko uporabnik ureja v zavihku »Moj račun« – »Moji seznami želja«, hiter dostop pa omogoča ikona risalnega žebljička v zgornjem desnem kotu vsake strani.

Uporabnik lahko ustvari dodatne sezname želja tako, da izbere možnost »Ustvari nov seznam želja«. Svoje sezname želja lahko poljubno poimenuje, izdelke pa s klikom na gumb »Premakni v« prestavlja med seznami.

Lastniški pridržek

Vsi izdelki bodo od spletne trgovine PROFISHOP dobavljeni pod lastninskim pridržkom in ostajajo last podjetja Jungheinrich, d. o. o., do polnega plačila kupnine.

Blaga pod lastninskim pridržkom kupec ne sme niti zastaviti, niti zaradi varnosti komu izročiti. Pri morebitnih rubežih ali drugem uveljavljanju s strani tretjih oseb je kupec dolžan izvesti veljavnost prodajalčevega lastninskega pridržka in ga nemudoma obvestiti.

Kupec do pridobitve lastninske pravice nosi celotno tveganje za dobavljeno blago, še posebej za nevarnost izgube, kraje ali poškodovanja izdelka.

Dobava / Dostava

Izdelki s stanjem »Na zalogi (lokalno JH-SI skladišče)« so običajno dobavljivi v dveh (2) ali treh (3) delovnih dneh po potrditvi naročila s strani prodajalca, izdelki s stanjem »Na zalogi (centralno JH skladišče)« pa v sedmih (7) oziroma največ štirinajstih (14) delovnih dneh po prodajalčevi potrditvi naročila, če ni drugače navedeno. Dobavni roki so neobvezujoč orientacijski podatek.  

Dobavni roki z navedbo trajanja začnejo teči na datum prejema plačila oziroma potrditve naročila iz strani prodajalca. V primeru, da naročenega izdelka prodajalec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more dobaviti v obljubljenem roku, kupca o novem dobavnem roku obvesti po telefonu ali na e-naslov.

a) Lasten prevzem (BREZPLAČNO) - EXW, Incoterms 2020

Vsa naročila, oddana preko spletne trgovine PROFISHOP, lahko kupec prevzame osebno na sedežu podjetja Jungheinrich, d. o. o.:

Jungheinrich, d. o. o.
Korenova cesta 11
1241 Kamnik

Dnevi dobave so delovni dnevi (ponedeljek–petek) med 8:00 in 15:00 uro, pri čemer se je potrebno za prevzem dogovoriti vnaprej.

b) Dostava na izbrano lokacijo (BREZPLAČNO) - DPU, Incoterms 2020

Kupljeno blago prodajalec dostavi kamorkoli v Sloveniji. V tujino kupljenega blaga prodajalec ne dostavlja.

Dostavo izvajamo v sodelovanju z zunanjimi izvajalci. 

Dostava se izvede do vrat objekta. 

Reklamacije

Ob prevzemu blaga mora kupec preveriti ali je pošiljka nepoškodovana. O očitnih pomanjkljivostih je kupec dolžan prodajalca pisno obvestiti takoj po prejemu pošiljke, o morebitnih skritih pomanjkljivostih pa najkasneje en (1) teden po odkritju. 

Če bi bila pošiljka poškodovana med transportom, mora kupcu v skladu z zahtevami zavarovalnice to takoj pri prevzemu pisno potrditi prevoznik. 

V primeru skritih poškodb med transportom mora kupec prodajalca obvestiti najkasneje v roku treh (3) dni od prevzema pošiljke. 

V primeru reklamacije kupec kontaktira prodajalca na:

Garancija

Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se ga uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. 

Garancija za dobavljene izdelke je dvanajst (12) mesecev od dneva izročitve izdelka kupcu. 

Garancija velja samo na območju Republike Slovenije.

Pravico iz naslova garancije lahko kupec uveljavlja le v primeru, da je oprema redno servisirana po programu podjetja Jungheinrich, d. o. o. V garancijskem obdobju bo podjetje Jungheinrich, d.o.o. preko lastne servisne mreže odpravljalo vse morebitne napake, ki bi izhajale iz nekvalitetne opreme.

Če Jungheinrichov servis izdelka ne popravi v petinštiridesetih (45) dneh, ga bo na zahtevo kupca zamenjal z novim. 45-dnevni rok prične teči, ko je izdelek sprejet v Jungheinrichov servis na sedežu podjetja Jungheinrich, d. o. o., Korenova cesta 11, 241 Kamnik, Slovenija.

Servis, vzdrževanje in nadomestni deli so zagotovljeni vsaj tri (3) leta od nakupa izdelka.

Področje uporabe  

Za namensko uporabo kupljenih izdelkov je odgovoren kupec oz. uporabnik.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca nemudoma, ko napako opazi, sicer izgubi to pravico.

Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo po šestih (6) mesecih od izročitve.

Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

  1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drug izdelek brez napake (izpolnitev pogodbe);
  2. zahteva znižanje kupnine;
  3. odstopi od pogodbe.

Stroške pošiljanja / vračila vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko odstopi od pogodbe le, če je prej pustil prodajalcu primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Obligacijskega zakonika

E-novice

Na e-novice in obveščanje o aktualni ponudbi družbe Jungheinrich se lahko uporabnik naroči:

  • Z vpisom svojega imena in e-naslova v prijavnem obrazcu v nogi spletne strani. Prijavo uporabnik odda s klikom na gumb »Prijava«.

          *Po oddani prijavi uporabnik na svoj e-naslov prejme e-sporočilo s povezavo za potrditev naročila (dvojna potrditev naročanja).

  • V postopku registracije uporabnika spletne trgovine, s klikom na potrditveno polje za prijavo na e-novice na dnu registracijskega obrazca.

Na e-novice se lahko prijavijo fizične in pravne osebe.

Z vpisom na seznam prejemnikov e-novic uporabnik soglaša, da Jungheinrich, d. o. o., uporablja naveden e-naslov za pošiljanje informacij in ponudb o izdelkih, ki jih ponuja in potrjuje, da se strinja s pogoji Varstva osebnih podatkov

Uporabnik lahko svoje soglasje kadarkoli prekliče:

V zahvalo za prijavo na e-novice uporabnik prejme enkratni vrednostni bon za 5% popust na celoten spletni nakup. Vrednostni bon za prijavo na e-novice se izda enkrat - ob prvi prijavi na e-novice in velja tudi za izdelke v akciji. Če kupec skupaj z vrednostnim bonom za prijavo na e-novice koristi še drug vrednostni bon, se popust obračuna na znižano ceno.

Uporabnik, ki odda svojo prijavo na e-novice preko prijavnega obrazca v nogi spletne strani, po potrditvi prijave* prejme e-sporočilo s kodo za vrednostni bon. Uporabnik, ki se prijavi na e-novice tekom registracijskega postopka, kodo za vrednostni bon najde v svojem uporabniškem računu (»Moj račun«) v razdelku »VREDNOSTNI BONI«. Vrednostni bon uporabnik unovči tako, da pri oddaji spletnega naročila v namensko polje vpiše kodo vrednostnega bona.

PRAVNO OBVESTILO

To pravno obvestilo zadeva vsakogar, ki obišče našo spletno trgovino (v nadaljevanju »uporabnik«), zato priporočamo, da si ga natančno preberete.

Spletna trgovina je za namen tega pravnega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na spletnem naslovu www.jungheinrich-profishop.si.

Avtorske pravice 

Spletna trgovina in vsa njena vsebina (besedila, slike, grafični elementi, video posnetki in drugi dokumenti) prikazani na spletni strani www.jungheinrich-profishop.si je zaščitena s pravicami intelektualne lastnine družbe Jungheinrich, d. o. o., ali pravnih subjektov, katerih vsebine so vključene v našo spletno trgovino. 

Uporabnik lahko uporablja vsebine, nalaga in tiska informacije ter gradiva za nekomercialne namene. Vsako drugo kopiranje, distribuiranje, ponovno objavljanje, spreminjanje informacij in gradiv, objavljenih na www.jungheinrich-profishop.si, ali njihovo pošiljanje po pošti ter razširjanje na kakršenkoli drug način brez predhodnega pisnega dovoljenja je prepovedano. 

Omejitev odgovornosti

Družba Jungheinrich, d. o. o., se bo trudila za pravilnost, ažurnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, vendar ne prevzema nikakršne odgovornosti o njihovi pravilnosti, ažurnosti in popolnosti.

Vsi uporabniki spletne trgovine objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. 

Jungheinrich, d. o. o., niti druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne trgovine ali še sodeluje pri nadgradnjah, v nobenem primeru ne odgovarja za nikakršno škodo, pa naj bo ta posredna, neposredna, posebna ali slučajna, ki bi zaradi kakršnegakoli razloga nastala zaradi uporabe spletne trgovine ali nezmožnosti uporabe le-te.

Družba Jungheinrich, d. o. o., tudi ne odgovarja za kakršnekoli poškodbe (vključno tiste, ki jih povzročijo virusi) računalniške opreme, mobilnih telefonov ali katerekoli druge aplikacije, s katero je mogoče dostopati do strani spletne trgovine, zaradi obiska strani ali kakršnekoli njene uporabe.

Jungheinrich, d. o. o., ne odgovarja za obliko in vsebino spletnih strani tretjih oseb, ki so na kakršenkoli način povezane s spletno trgovino www.jungheinrich-profishop.si. Pri obisku in uporabi teh povezanih spletnih strani je odgovornost družbe Jungheinrich, d. o. o., za vse primere izključena.

Družba Jungheinrich, d. o. o., lahko kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni strani spletne trgovine in ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice teh sprememb.

O pravnem obvestilu

To pravno obvestilo lahko družba Jungheinrich, d. o. o., kadarkoli spremeni in je za uporabnike zavezujoče v vsakokratni spremenjeni obliki. 

Z uporabo te strani uporabnik potrjuje, da sprejema navedene pogoje in z njimi soglaša.

Uporaba strani spletne trgovine v nasprotju z navedenimi pravili je prepovedana. Uporabnik, ki uporablja spletne strani na način, ki je v nasprotju z navedenimi pravili, je v celoti materialno in odškodninsko odgovoren.

Datum zadnje spremembe: 1.9.2020