Pomoč uporabnikom spletne trgovine

Spletna trgovina Jungheinrich omogoča dobro preglednost nad izdelki v ponudbi in je enostavna za uporabo. Izdelke lahko iščete s pomočjo naprednega iskalnika ali pa z brskanjem po meniju.

Prikazana so imena, slike in cene posameznih produktov, v treh alinejah pa so izpostavljene bistvene prednosti, ki jih pridobite, če se odločite za nakup posameznega izdelka. S klikom na posamezen produkt se odpre predstavitvena stran izdelka, opremljena s slikami, videom, podrobnim opisom in tehničnimi karakteristikami.

V naši spletni trgovini lahko opravite nakup le kot registriran uporabnik. Z ustvarjenim računom bodo vaši nakupi hitrejši, na tekočem boste s statusom naročila, hkrati pa boste lahko pregledovali tudi zgodovino svojih naročil.

Če potrebujete kakršne koli dodatne informacije o izdelkih, spletni ponudbi, dobavi, uporabi spletne strani ali če želenega izdelka niste našli, se lahko obrnete na nas in nas kontaktirate preko:

Servis in tehnična pomoč

V podjetju Jungheinrich, d. o. o., nudimo tehnično pomoč in servis za vso opremo iz prodajnega programa spletne trgovine Jungheinrich. Zavedamo se, kako pomembna je za uporabnike servisna služba in tehnična podpora, zato imamo organizirano profesionalno servisno službo z odzivnimi, strokovno usposobljenimi in prijaznimi serviserji, ki uporabnikom nudijo tehnično podporo in pomoč na ozemlju celotne Slovenije. S servisno mrežo prek 30 serviserjev, s posebnimi servisnimi vozili in ekspresno dostavo originalnih rezervnih delov, smo idealen partner, tudi ko se kaj zalomi.

Prijavo potrebe za servis oziroma naročilo preventivnega pregleda lahko podate:

Poleg servisiranja na poziv ter izvajanje periodičnih pregledov oziroma vzdrževanja ponujamo tudi storitve t. i. celostnega servisa (v tujini poznan kot Full Servis). Več o naši ponudbi servisnih storitev si lahko preberete na www.jungheinrich.si.